Jeśli pragniesz wykorzystać film w sieci do autopromocji tego, co robisz lub co chcesz sprzedawać, to dobrze trafiłeś. Na innych podstronach znajdziesz moją ofertę pomagającą Ci samodzielnie opanować narzędzia do tworzenia content video. Natomiast tutaj mam Ci do zaoferowania moją osobistą pomoc i pracę w tworzeniu filmów, które nadal są numerem jeden na rynku internetowych przedsiębiorców. Oddziałują na największą ilość zmysłów, angażują odbiorców, tworząc z nimi autentyczną relację. Co za tym idzie, skutecznie sprzedają Twoje produkty lub usługi.
Jeśli chcesz:
- Umocnić swoją pozycję eksperta;
- Pokazać dobrze klientom, Twoje usługi lub produkty, które rozwiązują ich problemy;
- Ustalić strategię i harmonogram działania w social media;
- Szybciej trafiać do idealnych klientów w sieci i zbudować z nimi autentyczną relację;
- Zacząć więcej zarabiać na swoich usługach i produktach;
- Dobrze prezentować się przed kamerą i nie bać się hejtu;
- Oddać w dobre ręce organizację profesjonalnego sprzętu do nagrań i montaż filmów;
Zapraszam do współpracy. Zaufaj mi i opowiedz o tym, co robisz, a ja podpowiem Ci i pomogę dobrze pokazać to światu. Znajdziemy to, co najlepsze w Twoim biznesie, co rozwiązuje problemy Twoich klientów, tak by chcieli to mieć, zanim poznają cenę.
Mogę nagrać dla Ciebie:
- Film reklamowy;
- Serię filmów na social media;
- Twój kurs online;
- Video relację z eventu.
Przy filmie promocyjnym za pomocą marketingu narracyjnego, tzw. Videotelingu™, stworzymy wyjątkowy scenariusz o autentycznych aspektach tego, co masz do zaoferowania innym. Możemy narysować storyboard’y, obrazując kolejne ujęcia. Niekoniecznie musisz być bohaterem takiego klipu reklamowego.
Przy contencie video na social media ustalimy wspólną strategię: pomysły i harmonogram pojawiania się video postów oraz miejsca ich promocji. Pokażemy to, co tworzysz tak, by było spójne z Twoją marką i generowało większe zaangażowanie i sprzedaż wśród odbiorców.
Przy kursie online liczy się najbardziej Twoja ekspercka wiedza. Spróbuj podzielić ją na moduły, a ja pomogę Ci przy nagraniach (stylizacja, kadr, światło, dźwięk itd.). Możesz skorzystać z promptera, który będzie Ci podpowiadać, co masz mówić. Zastanowimy się, czy wzbogacić Twoją „gadającą głowę” napisami, grafikami, badaniami lub innymi filmami, żeby było ciekawiej. Możemy skorzystać z opcji PIP – picture in picture, gdzie Ty będziesz mówić w mniejszym okienku w rogu ekranu, a w tle będą pojawiać się np. materiały szkoleniowe. Powiem Ci, co może przykuć uwagę widzów. Co powiedzieć na początku, by chcieli oglądać film do końca. I nie jest to przedstawienie się. Przygotujesz się tak, by było Ci wygodnie, ale też byś reprezentował swoją markę. Rozstawię oświetlenie i sprzęt nagrywający. Zadbam o dźwięk i kadr. Nagram kontrolnie kilka sekund filmu, a Ty zobaczysz, czy odpowiada Ci kadr i Twój wygląd w nim. Włączę nagrywanie REC i przekażesz innym swoją wiedzę, którą masz w sobie. Nawet jeśli się zająkniesz – nic nie szkodzi – wytnę to na etapie montażu.
W video relacji z eventu uwiecznię Twoją firmę i pokażę, jak zacieśniają się relacje między Twoimi pracownikami. Daj znać, jaka jest tematyka wydarzenia, miejsce, ilość sal, na których będą dziać się różne punkty wydarzenia, planowana ilość osób i harmonogram, w tym atrakcje typu tort, fajerwerki, gala wręczenia nagród, prelekcje, gość programu, koncert, fotobudka, fotobudka 360 itd. Dobiorę odpowiedni sprzęt i ewentualnie dodatkowych operatorów kamer, tak by pokazać Twoją markę, pozytywne emocje uczestników i prelegentów. Poza tym uchwycę merytorykę wykładów, ale mogę też nagrać je w całości jako materiały szkoleniowe. Mogę zapytać uczestników przed kamerą o wrażenia lub przeprowadzić z kimś dłuższy wywiad. Poza tym uchwycę piękne detale wydarzenia, pokażę loga firm, występy artystów i muzyków oraz każdy ważny element w harmonogramie eventu. Pamiętaj, byś pokazał mi ważne osobistości, sponsorów, których powinnam pokazywać częściej i inne elementy, na których Ci zależy. Uzgodnimy też kwestię zgód na publikację wizerunku (najlepiej zawrzeć ją w regulaminie dołączanym do biletu na event). Współpracuję też z fotografami. Jeśli planujesz jakiegoś zatrudnić, chętnie Ci kogoś polecę.
A teraz sprawdź wstępną cenę usług:
Ostateczna cena, od której zależy jakość filmu oraz zaangażowanie odbiorców, zależy od:
Przygotowań
- Planowanego czasu trwania filmu lub filmów i ich ilość;
- Czasu trwania nagrań i przygotowań do dnia nagrań;
- Znalezienia inspiracji, stworzenia scenariusza i storyboardów;
- Współpracy ze stylistką, wizażystką i fryzjerką dla osób występujących;
- Zatrudnienia i zarezerwowania terminu z aktorami i innymi osobami, które mogą być potrzebne na planie (dźwiękowiec, oświetleniowiec itd.);
- Znalezienia, rezerwacji i opłat miejsca nagrań i jego przygotowania (kadr, gadżety firmowe);
- Dojazdu poza Kraków;
- Opcji stworzenia wesołego klipu z backstage (zza kulis);
- Opcji nagrania krótkiego filmu na social media (reels, stories, short, tik tok);
- Organizacji procedury SA-41 (nagrywanie w miejscach publicznych);
- Wyboru jakości nagrywania filmu (jakość full HD, 4K, inne).
Sprzętu potrzebnego do nagrań
- Dwóch kamer (przydatne do wywiadów);
- Mikrofonu kierunkowego lub zestawu mikrofonów bezprzewodowych (przydatne do wywiadów);
- Slidera (do nagrywania wnętrza, produktów i detali);
- Stabilizatorów (gimbale) do dynamicznych lub wolnych ujęć w ruchu;
- Tła kartonowego (jeśli Twój kadr nie jest najlepszy);
- Dodatkowego oświetlenia;
- Drona (ujęcia z lotu ptaka);
- Go pro (dynamiczne sportowe ujęcia).
Preferencji w trakcie montażu
- Stworzenia ruchomego intro z logo Twojej firmy;
- Dodania tytułu na początku (lub intro), belki przedstawiającej Cię jako eksperta/ki oraz namiarów na Twoją firmę i wezwania do działania klienta (CTA) na końcu tzw. outro;
- Preferowanych: filtrów, przejść, rodzaju czcionek, elementów graficznych, podstawowej korekcji kolorystycznej (color grading) i dźwiękowej, podstawowej animacji i innych dodatków;
- Dodania gotowych filmów: Twoich lub z banków filmów stockowych;
- Muzyki użytej jako podkład (płatne banki muzyki np. audiojungle.net, utwór skomponowany na zamówienie);
- Dodania napisów w filmie;
- Nałożenia logo firmy na całość filmu;
- Współpracy z lektorem;
- Formatu zapisanego filmu (podstawowy to mp4, full HD, 1920 x 1080 px)
- Ilości zgłoszonych poprawek.
Miejsca udostępnia filmu
- FB, YT, IG, LI, TT, strona www, telewizja.
Budżetu
… w którym trzeba się zmieścić.
Terminu
- tzw. deadline na wykonanie filmu. Jeśli mamy mało czasu – w zależności od dostępności terminów mogę zrobić Twoje zlecenie w trybie przyspieszonym za dodatkową opłatą 40% wartości zlecenia.
Proszę, oszacuj orientacyjnie, według powyższych wytycznych, to czego potrzebujesz, tak bym ja mogła podać Ci wstępną wycenę. Możemy spotkać się na terenie Krakowa, porozmawiać telefonicznie (+48 508 393 207) lub wymienić kilka e-maili, które będą już formą wstępnej umowy między nami. Przedstawisz mi swój biznes i razem zamienimy się w reżyserów. Chętnie też zobaczę Twoje konta social media i filmy, które Cię inspirują. Ustalimy resztę detali z powyższej listy, które mogą wpłynąć na cenę i zaczniemy działać.
Całość postprodukcji (montażu filmu), od momentu nagrania materiału filmowego, trwa od tygodnia do sześciu (w zależności innych zleceń i wielkości Twojego). Gdy klip będzie już gotowy, możesz dokonać kilku kosmetycznych poprawek.
Gdy zaakceptujesz film, wpłacasz całość kwoty, a ja zdejmuję z niego swój znak wodny z logo i przesyłam Ci plik mp4 w jakości full HD (lub inny format, o który mnie poprosisz). Możesz go zamieszczać na swojej stronie i w mediach społecznościowych. Za Twoją zgodą chętnie umieszczę go na swojej stronie, również jako reklamę Twojego biznesu.
To co, omówimy szczegóły?