fbpx

Twój film okiem mojej kamery

Jeśli pragniesz wykorzystać film w sieci do autopromocji tego, co robisz lub co chcesz sprzedawać, to dobrze trafiłeś/łaś. Na innych podstronach znajdziesz moją ofertę pomagającą Ci samodzielnie opanować narzędzia do tworzenia content video. Natomiast tutaj mam Ci do zaoferowania moją osobistą pomoc i pracę w tworzeniu filmów, które nadal są numerem jeden na rynku internetowych przedsiębiorców. Oddziałują na największą ilość zmysłów, angażują odbiorców, tworząc z nimi autentyczną relację. Co za tym idzie, skutecznie sprzedają Twoje produkty lub usługi.

Jeśli chcesz:

  • Umocnić swoją pozycję eksperta/tki;
  • Pokazać dobrze klientom, Twoje usługi lub produkty, które rozwiązują ich problemy;
  • Ustalić strategię i harmonogram działania w social media;
  • Szybciej trafiać do idealnych klientów w sieci i zbudować z nimi autentyczną relację;
  • Zacząć więcej zarabiać na swoich usługach i produktach;
  • Dobrze prezentować się przed kamerą i nie bać się hejtu;
  • Oddać w dobre ręce organizację profesjonalnego sprzętu do nagrań i montaż filmów;

Zapraszam do współpracy. Zaufaj mi i opowiedz o tym, co robisz\, a ja podpowiem Ci i pomogę dobrze pokazać to światu. Znajdziemy to, co najlepsze w Twoim biznesie, co rozwiązuje problemy Twoich klientów, tak by chcieli to mieć, zanim poznają cenę.

Mogę nagrać dla Ciebie:

  • Film reklamowy;
  • Serię filmów na social media;
  • Twój kurs online;
  • Video relację z eventu.

Przy filmie promocyjnym za pomocą marketingu narracyjnego, tzw. VIDEOTELLINGU, stworzymy wyjątkowy scenariusz o autentycznych aspektach tego, co masz do zaoferowania innym. Możemy narysować storyboard’y, obrazując kolejne ujęcia. Niekoniecznie musisz być bohaterem takiego klipu reklamowego.

Przy contencie video na social media ustalimy wspólną strategię: pomysły i harmonogram pojawiania się video postów oraz miejsca ich promocji. Pokażemy to, co tworzysz tak, by było spójne z Twoją marką i generowało większe zaangażowanie i sprzedaż wśród odbiorców.

Przy kursie online liczy się najbardziej Twoja ekspercka wiedza. Spróbuj podzielić ją na moduły, a ja pomogę Ci przy nagraniach (stylizacja, kadr, światło, dźwięk itd.). Możesz skorzystać z promptera, który będzie Ci podpowiadać, co masz mówić. Zastanowimy się, czy wzbogacić Twoją „gadającą głowę” napisami, grafikami, badaniami lub innymi filmami, żeby było ciekawiej. Możemy skorzystać z opcji PIP – picture in picture, gdzie Ty będziesz mówić w mniejszym okienku w rogu ekranu, a w tle będą pojawiać się np. materiały szkoleniowe. Powiem Ci, co może przykuć uwagę widzów. Co powiedzieć na początku, by chcieli oglądać film do końca. I nie jest to przedstawienie się. Przygotujesz się tak, by było Ci wygodnie, ale też byś reprezentował/ła swoją markę. Rozstawię oświetlenie i sprzęt nagrywający. Zadbam o dźwięk i kadr. Nagram kontrolnie kilka sekund filmu, a Ty zobaczysz, czy odpowiada Ci kadr i Twój wygląd w nim. Włączę nagrywanie REC i przekażesz innym swoją wiedzę, którą masz w sobie. Nawet jeśli się zająkniesz – nic nie szkodzi – wytnę to na etapie montażu.

video relacji z eventu uwiecznię Twoją firmę i pokażę, jak zacieśniają się relacje między Twoimi pracownikami. Daj znać, jaka jest tematyka wydarzenia, miejsce, ilość sal, na których będą dziać się różne punkty wydarzenia, planowana ilość osób i harmonogram, w tym atrakcje typu tort, fajerwerki, gala wręczenia nagród, prelekcje, gość programu, koncert, fotobudka, fotobudka 360 itd. Dobiorę odpowiedni sprzęt i ewentualnie dodatkowych operatorów kamer, tak by pokazać Twoją markę, pozytywne emocje uczestników i prelegentów. Poza tym uchwycę merytorykę wykładów, ale mogę też nagrać je w całości jako materiały szkoleniowe. Mogę zapytać uczestników przed kamerą o wrażenia lub przeprowadzić z kimś dłuższy wywiad. Poza tym uchwycę piękne detale wydarzenia, pokażę loga firm, występy artystów i muzyków oraz każdy ważny element w harmonogramie eventu. Pamiętaj, byś pokazał/a mi ważne osobistości, sponsorów, których powinnam pokazywać częściej i inne elementy, na których Ci zależy. Uzgodnimy też kwestię zgód na publikację wizerunku (najlepiej zawrzeć ją w regulaminie dołączanym do biletu na event). Współpracuję też z fotografami. Jeśli planujesz jakiegoś zatrudnić, chętnie Ci kogoś polecę.

A teraz sprawdź wstępną cenę usług:

       

Ostateczna cena, od której zależy jakość filmu oraz zaangażowanie odbiorców, zależy od:

Przygotowań

  • Planowanego czasu trwania filmu/filmów i ich ilość;
  • Czasu trwania nagrań i przygotowań do dnia nagrań;
  • Znalezienia inspiracji, stworzenia scenariusza i storyboardów;
  • Współpracy ze stylistą/ką, wizażystą/ką i fryzjerem/ką dla osób występujących;
  • Zatrudnienia i zarezerwowania terminu z aktorami i innymi osobami, które mogą być potrzebne na planie (dźwiękowiec, oświetleniowiec itd.);
  • Znalezienia, rezerwacji i opłat miejsca nagrań i jego przygotowania (kadr, gadżety firmowe);
  • Dojazdu poza Kraków;
  • Opcji stworzenia wesołego klipu z backstage (zza kulis);
  • Opcji nagrania krótkiego filmu na social media (reels, stories, short, tik tok);
  • Organizacji procedury SA-41 (nagrywanie w miejscach publicznych);
  • Wyboru jakości nagrywania filmu (jakość full HD, 4K, inne).

Sprzętu potrzebnego do nagrań

  • Dwóch kamer (przydatne do wywiadów);
  • Mikrofonu kierunkowego lub zestawu mikrofonów bezprzewodowych (przydatne do wywiadów);
  • Slidera (do nagrywania wnętrza, produktów i detali);
  • Stabilizatorów (gimbale) do dynamicznych lub wolnych ujęć w ruchu;
  • Tła kartonowego (jeśli Twój kadr nie jest najlepszy);
  • Dodatkowego oświetlenia;
  • Drona (ujęcia z lotu ptaka);
  • Go pro (dynamiczne sportowe ujęcia).

Preferencji w trakcie montażu

  • Stworzenia ruchomego intro z logo Twojej firmy;
  • Dodania tytułu na początku (lub intro), belki przedstawiającej Cię jako eksperta/ki oraz namiarów na Twoją firmę i wezwania do działania klienta (CTA) na końcu tzw. outro;
  • Preferowanych: filtrów, przejść, rodzaju czcionek, elementów graficznych, podstawowej korekcji kolorystycznej (color grading) i dźwiękowej, podstawowej animacji i innych dodatków;
  • Dodania gotowych filmów: Twoich lub z banków filmów stockowych;
  • Muzyki użytej jako podkład (płatne banki muzyki np. audiojungle.net, utwór skomponowany na zamówienie);
  • Dodania napisów w filmie;
  • Nałożenia logo firmy na całość filmu;
  • Współpracy z lektorem;
  • Formatu zapisanego filmu (podstawowy to mp4, fullHD, 1920 x 1080 px)
  • Ilości zgłoszonych poprawek.

Miejsca udostępnia filmu

  • FB, YT, Instagram, strona www, telewizja.

Budżetu

… w którym trzeba się zmieścić.

Terminu 

  • tzw. deadline na wykonanie filmu. Jeśli mamy mało czasu – w zależności od dostępności terminów mogę zrobić Twoje zlecenie w trybie przyspieszonym za dodatkową opłatą 40% wartości zlecenia.

Proszę, oszacuj orientacyjnie, według powyższych wytycznych, to czego potrzebujesz, tak bym ja mogła podać Ci wstępną wycenę. Możemy spotkać się na terenie Krakowa, porozmawiać telefonicznie (+48 508 393 207) lub wymienić kilka e-maili, które będą już formą wstępnej umowy między nami. Przedstawisz mi swój biznes i razem zamienimy się w reżyserów. Chętnie też zobaczę Twoje konta social media i filmy, które Cię inspirują. Ustalimy resztę detali z powyższej listy, które mogą wpłynąć na cenę i zaczniemy działać.

Całość postprodukcji (montażu filmu), od momentu nagrania materiału filmowego, trwa od tygodnia do sześciu (w zależności innych zleceń i wielkości Twojego). Gdy klip będzie już gotowy, możesz dokonać kilku kosmetycznych poprawek.

Gdy zaakceptujesz film, wpłacasz całość kwoty, a ja zdejmuję z niego swój znak wodny z logo i przesyłam Ci plik mp4 w jakości full HD (lub inny format, o który mnie poprosisz). Możesz go zamieszczać na swojej stronie i w mediach społecznościowych. Za Twoją zgodą chętnie umieszczę go na swojej stronie, również jako reklamę Twojego biznesu.

To co, omówimy szczegóły?

Przykłady realizacji