fbpx
Wzór regulaminu konkursu w mediach społecznościowych

Wzór regulaminu konkursu w mediach społecznościowych

Wiesz, że ludzie lubią konkursy i nagrody oraz że daje to nowych zaangażowanych odbiorców, a aktualnych mocno wyróżnia. Głowisz się jednak jak legalnie i ciekawie przeprowadzić konkurs na Facebooku lub Instagramie? Źle przeprowadzony konkurs w mediach społecznościowych wiąże się z ryzykiem sankcji od danego serwisu społecznościowego, a co za tym idzie stratami wizerunkowymi dla Ciebie, ponadto grożą Ci roszczenia uczestników konkursu oraz wysokie kary pieniężne a nawet więzienie. Jak się ustrzec przed tymi pułapkami? To bardzo proste. Zapraszam do artykułu. Najpierw podaruję Ci (pod poniższym linkiem) Szablon regulaminu konkursu: Uniwersalny regulamin konkursu W skrócie, co powinien zawierać regulamin: dane organizatora; informację do kogo jest adresowany konkurs; datę rozpoczęcia i zakończenia; treść zadania konkursowego i jego zasady; na jakiej platformie social media/ w jakiej aplikacji będzie odbywać się konkurs; określenie na jakich zasadach zwycięzca zostanie wybrany, przykładowo czy będzie oceniać wybrane wcześniej jury czy o wygranej zadecyduje ilość polubień pracy/ komentarza danego uczestnika; informacje o nagrodach; klauzulę o tym, że konkurs nie jest w żaden sposób sponsorowany, popierany, przeprowadzany przez dany serwis, na którym został opublikowany oraz z nim związany. Nie ponosi on również odpowiedzialności wobec uczestników konkursu; informację o konieczności posiadania przez uczestnika prawdziwego konta w serwisie społecznościowym; informację o...
Więcej
Jaki dron na początek?

Jaki dron na początek?

Dziś, żeby mieć w swoim filmie ujęcia z lotu ptaka nie musimy wynajmować całego samolotu, czy helikoptera albo ryzykować życiem jak Dedal i Ikar. Wystarczy kupić dron. Może nie koniecznie zabawkowy dla dzieci, bo ten jest mało stabilny a potem trzeba się go porządnie naszukać w krzakach, ale mały Mini Mavic z niewielką kamerką świetnie daje radę. Ten artykuł to kilka know how w kwestii dronów na dzień dzisiejszy. Jeśli chcesz porównać najnowsze modele dronów, najlepiej zrób to w sklepie z takim sprzętem. Ja zaś streszczam, jak wygląda sprawa na początku zabawy w latanie. Jaki jest najczęściej kupowany dron? Mały dron DJI Mini Mavic cena ok. 1800 zł. Z dodatkami ponad 2000 zł. Zacznę od niego, bo nadal jest najbardziej popularny. Jest wyposażony w 12-megapikselowy aparat kamerę i tworzy video w jakości Quad HD 2,7 tys. pikseli. To nadal najlepszy FlyCam zarówno dla poczatkujących jak i zawodowców, którzy np. dużo podróżują i nagrywają. Po złożeniu wygląda jak duży telefon komórkowy z wirnikami. Na swoim własnym telefonie instalujesz aplikację DJI Fly i podpinasz telefon do bazy „matki”. Połączenie drona z bazą i telefonem pozwala na operowaniem lotu i nagrywanie obrazu z kamery w dronie jako plik, który pozostanie w telefonie. Mini...
Więcej
45 twarzy filmu, czyli gdzie możesz opublikować film reklamowy?

45 twarzy filmu, czyli gdzie możesz opublikować film reklamowy?

Myślałeś o tym gdzie możesz opublikować film reklamowy? Kanałów social media jest masa. Ciągle powstają nowe. Pokażę Ci dziś jakie masz opcje. Skup się na kilku i działaj. Jeden film a wiele możliwości. Nagraj dobry jakościowo i merytorycznie film, dostosuj go do wybranych mediów społecznościowych i oszczędź masę czasu. Taki evergreen będzie dla ciebie pracował w kilku miejscach na raz. Poniżej zestawienie podstawowych kanałów social media i innych miejsc gdzie możesz publikować filmy oraz opis jak robić to technicznie dobrze. Przygotuj wcześniej graficzne miniaturki, komunikaty CTA, logo, opis video - postów. Rozplanuj wszystko i działaj. Gdzie możesz opublikować film reklamowy? Strona www 1.Intro/demo, video wizytówka – często wyświetlany jako główny baner. Zamiast zdjęcia, które powita nowych klientów możesz zamieścić taki film, najlepiej ze zwolnionym (slowmotion) pokazaniem detali tego co robisz. 2.Film zapowiadający mój produkt lub usługę na osobnej landing page 3.Vlog z serią video-odcinków/ tutoriali/ filmów instruktażowych lub produktowych w zakładce „vlog” (jako ekspercki content video) 4.Wywiady z branżystami, ekspertami, influencerami w twojej dziedzinie 5.Testimonials/ video- opinie zadowolonych klientów – najczęściej zamieszczane na dole strony 6.Platforma kursowa lub zakładka na stronie z modułami video Apropo punktu 3 i 4 - najpierw wgraj takie filmiki na YouTube lub Vimeo, a potem...
Więcej