Jak nagrywać video wywiady w aucie?

Jak nagrywać video wywiady w aucie?

Bez względu na to jakim budżetem i sprzętem dysponujesz, postaram się zaproponować Ci różne opcje rozwiązań do nagrań w aucie. Wiadomo, są różne auta i różne okoliczności, więc za każdym razem trzeba będzie modyfikować zaproponowane tu rozwiązania na żywo, metodą prób i błędów. Jedno co możesz wybrać już teraz - to spokojna trasę nie po wertepach i równie spokojnego kierowcę. Case study nagrań w aucie Pierwszy przykład pochodzi ze strony na YT: "Polacy kupują auta premium na potęgę" tego nie ma w żadnym kraju w Europie - Kamil Makula".   Kamery ustawione są tu: jedna centralnie - między siedzeniami, skierowana na tył auta, gdzie w kadrze są dwie osoby; Kolejne dwie kamery zaczepione są pod kątem o zagłówki i skierowane są na konkretne osoby; W trakcie montażu ujęcia są przeplatane a kadry zbliżane i powiększane. 2. Drugi przykład to film na YT: "Dlaczego #OnetRANO jest w aucie, a nie w studiu? - I.Kutyna, R.Feluś, J.Kuźniar”. Nagrania za dnia, więc opcja doświetlenia odpada; Operator kamer siedzi z tyłu po prawej, dziennikarz z przodu po prawej a goście po lewej z przodu i tyłu; Kamery sportowe typu go pro: ustawione na „pajączku” z tyłu- jedna skierowana na pasażerów z przodu, druga na pasażera z...
Read more
Potęga videotellingu – spraw, by Twój film w sieci skupiał uwagę do końca

Potęga videotellingu – spraw, by Twój film w sieci skupiał uwagę do końca

Videotelling - dlaczego triki filmowe nie działają Czy wiesz dlaczego szybkie przejścia, dobra muzyka, efekty specjalne i inne filmowe triki nie działają w Twoim krótkim filmie? Zapraszam do artykułu na portalu ekspercko – biznesowym Warto Znać. Dowiesz się jak sprawić, algorytmy “jadły Ci z ręki” po zamieszczeniu video na Twoich kanałach SoMe. Chcesz przeczytać więcej zapraszam do artykułu na portalu Warto znać TUTAJ
Read more
Jak stworzyć viral, który zażre?

Jak stworzyć viral, który zażre?

Jak sprawić, by raz na jakiś czas nasz film był viralowy i dotarł do większej grupy ludzi? Czy stworzenie go to przypadek? Viral - aktualne przykłady Wczoraj był nim taniec z horroru dla dzieci „Wednesday”: dziś jest nim fragment mszy w grze Roblox i tekst: „Artur, przyszykuj kadzidło”: Kotwice i emocje a viral Jak pisze w swoim artykule Cezary Stacewicz w magazynie sprawny.marketing pt. 8 elementów, które sprawią, że Twoje treści staną się viralem: Virality to ogólne prawdopodobieństwo, na ile dana treść jest w stanie rozchodzić się wirusowo w sieci. Wirusowo, czyli zdobywając bardzo duży zasięg poprzez udostępnienia social mediach, bez dodatkowych nakładów na sztuczne zwiększanie ruchu organicznego lub reklamę. (…) Najważniejszą kwestią jest odnalezienie wspólnych mianowników i wyróżników statusu społecznego – takich, których Twoi odbiorcy są świadomi i z których są dumni. Poszukaj takich właśnie cech wspólnych i daj swoim odbiorcom możliwość utożsamienia się z przekazem zawartym w Twoich treściach. Wspomina, że najważniejsze jest to, by używać w swoich filmach i innych rodzajach treści tzw. kotwic oraz emocji, czyli skojarzeń opartych na zmysłach i wywołujących w naszym mózgu konkretne reakcje. Cezary za dobry przykład autentycznych emocji przytoczył viralowy film Candace Payne, w którym to kobieta nakłada maskę Chewbacki z...
Read more