fbpx
Potęga videotellingu – spraw, by Twój film w sieci skupiał uwagę do końca

Potęga videotellingu – spraw, by Twój film w sieci skupiał uwagę do końca

Videotelling - dlaczego triki filmowe nie działają Czy wiesz dlaczego szybkie przejścia, dobra muzyka, efekty specjalne i inne filmowe triki nie działają w Twoim krótkim filmie? Zapraszam do artykułu na portalu ekspercko – biznesowym Warto Znać. Dowiesz się jak sprawić, algorytmy “jadły Ci z ręki” po zamieszczeniu video na Twoich kanałach SoMe. Chcesz przeczytać więcej zapraszam do artykułu na portalu Warto znać TUTAJ
Więcej
Jak stworzyć viral, który zażre?

Jak stworzyć viral, który zażre?

Jak sprawić, by raz na jakiś czas nasz film był viralowy i dotarł do większej grupy ludzi? Czy stworzenie go to przypadek? Viral - aktualne przykłady Wczoraj był nim taniec z horroru dla dzieci „Wednesday”: dziś jest nim fragment mszy w grze Roblox i tekst: „Artur, przyszykuj kadzidło”: Kotwice i emocje a viral Jak pisze w swoim artykule Cezary Stacewicz w magazynie sprawny.marketing pt. 8 elementów, które sprawią, że Twoje treści staną się viralem: Virality to ogólne prawdopodobieństwo, na ile dana treść jest w stanie rozchodzić się wirusowo w sieci. Wirusowo, czyli zdobywając bardzo duży zasięg poprzez udostępnienia social mediach, bez dodatkowych nakładów na sztuczne zwiększanie ruchu organicznego lub reklamę. (…) Najważniejszą kwestią jest odnalezienie wspólnych mianowników i wyróżników statusu społecznego – takich, których Twoi odbiorcy są świadomi i z których są dumni. Poszukaj takich właśnie cech wspólnych i daj swoim odbiorcom możliwość utożsamienia się z przekazem zawartym w Twoich treściach. Wspomina, że najważniejsze jest to, by używać w swoich filmach i innych rodzajach treści tzw. kotwic oraz emocji, czyli skojarzeń opartych na zmysłach i wywołujących w naszym mózgu konkretne reakcje. Cezary za dobry przykład autentycznych emocji przytoczył viralowy film Candace Payne, w którym to kobieta nakłada maskę Chewbacki z...
Więcej
Wzór regulaminu konkursu w mediach społecznościowych

Wzór regulaminu konkursu w mediach społecznościowych

Wiesz, że ludzie lubią konkursy i nagrody oraz że daje to nowych zaangażowanych odbiorców, a aktualnych mocno wyróżnia. Głowisz się jednak jak legalnie i ciekawie przeprowadzić konkurs na Facebooku lub Instagramie? Źle przeprowadzony konkurs w mediach społecznościowych wiąże się z ryzykiem sankcji od danego serwisu społecznościowego, a co za tym idzie stratami wizerunkowymi dla Ciebie, ponadto grożą Ci roszczenia uczestników konkursu oraz wysokie kary pieniężne a nawet więzienie. Jak się ustrzec przed tymi pułapkami? To bardzo proste. Zapraszam do artykułu. Najpierw podaruję Ci (pod poniższym linkiem) Szablon regulaminu konkursu: Uniwersalny regulamin konkursu W skrócie, co powinien zawierać regulamin: dane organizatora; informację do kogo jest adresowany konkurs; datę rozpoczęcia i zakończenia; treść zadania konkursowego i jego zasady; na jakiej platformie social media/ w jakiej aplikacji będzie odbywać się konkurs; określenie na jakich zasadach zwycięzca zostanie wybrany, przykładowo czy będzie oceniać wybrane wcześniej jury czy o wygranej zadecyduje ilość polubień pracy/ komentarza danego uczestnika; informacje o nagrodach; klauzulę o tym, że konkurs nie jest w żaden sposób sponsorowany, popierany, przeprowadzany przez dany serwis, na którym został opublikowany oraz z nim związany. Nie ponosi on również odpowiedzialności wobec uczestników konkursu; informację o konieczności posiadania przez uczestnika prawdziwego konta w serwisie społecznościowym; informację o...
Więcej